نویسنده = محمدحسن صفرزاده پراپری
طراحی مدل تبلیغاتی موثر در بازاریابی سیاسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی(مطالعه موردی:استان آذربایجان شرقی)

دوره 5، شماره 12، اسفند 1401، صفحه 469-497

10.30510/psi.2022.362641.3992

محمدحسن صفرزاده پراپری؛ حسین قره بیگلو؛ حکیمه نیکی اسفهلان؛ سلیمان ایرانزاده؛ حسین عماری


طراحی مدل برنامه ریزی بازاریابی سیاسی

دوره 5، شماره 8، آبان 1401، صفحه 878-895

10.30510/psi.2022.313755.2595

محمدحسن صفرزاده پراپری؛ حسین قره بیگلو؛ حکیمه نیکی اسفهلان؛ سلیمان ایرانزاده؛ حسین عماری