کلیدواژه‌ها = رسانه های جمعی
ارزیابی آگاهی از هویت ملی در رسانه های جمعی و اجتماعی با رویکرد مقایسه ای (مطالعه موردی نوجوانان شهر اردبیل)

دوره 5، شماره 11، بهمن 1401، صفحه 1927-1942

10.30510/psi.2022.345884.3547

غلامعلی فرج زاده خیاوی؛ اصحاب حبیب زاده؛ علی جعفری؛ محمد سلطانی فر


تحلیل تکالیف رسانه های جمعی ازمنظر فقه و حقوق ایران در تبلیغات رسانه ای

دوره 3، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 508-523

10.30510/psi.2021.305499.2326

محمد علی حیدری؛ محمد حیدری نارمندی،؛ مسعود راعی