کلیدواژه‌ها = بازاریابی سیاسی
طراحی مدل تبلیغاتی موثر در بازاریابی سیاسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی(مطالعه موردی:استان آذربایجان شرقی)

دوره 5، شماره 12، اسفند 1401، صفحه 469-497

10.30510/psi.2022.362641.3992

محمدحسن صفرزاده پراپری؛ حسین قره بیگلو؛ حکیمه نیکی اسفهلان؛ سلیمان ایرانزاده؛ حسین عماری


طراحی مدل برنامه ریزی بازاریابی سیاسی

دوره 5، شماره 8، آبان 1401، صفحه 878-895

10.30510/psi.2022.313755.2595

محمدحسن صفرزاده پراپری؛ حسین قره بیگلو؛ حکیمه نیکی اسفهلان؛ سلیمان ایرانزاده؛ حسین عماری


بازاریابی سیاسی با تأکید بر هوش مدیریتی نامزدهای انتخاباتی با استفاده از رویکرد فراترکیب

دوره 5، شماره 7، مهر 1401، صفحه 531-548

10.30510/psi.2022.301474.2195

احسان آیتی پور؛ مصطفی رضائی راد؛ تحفه قبادی لموکی؛ علیرضا اسلامبولچی


الگوی بازاریابی سیاسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران

دوره 4، شماره 2، شهریور 1400

10.30510/psi.2023.268946.1467

غلامرضا احمدی؛ سید جلال دهقانی فیروزآبادی؛ احمد علیپور