کلیدواژه‌ها = بازاریابی دیجیتال
طراحی مدل افزایش سودآوری باشگاه های ورزشی تهران با استفاده از بازاریابی دیجیتال

دوره 5، شماره 11، بهمن 1401، صفحه 4381-4403

10.30510/psi.2022.348410.3622

معصومه قلعه نویی؛ علی محمد صفانیا؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمیدرضا طلایی؛ رضا نیک بخش


ارائه مدلی برای برندسازی مقصدهای گردشگری با تاکید بر بازاریابی دیجیتال

دوره 5، شماره 3، خرداد 1401، صفحه 1192-1219

10.30510/psi.2022.309547.2440

زینب قاسم نژاد؛ نسیم مجیدی قهرودی؛ محمدرضا جلیلوند