TY - JOUR ID - 157836 TI - اصول اخلاق بازاریابی و استراتژی خدمات اینترنت بانک براساس ارزش ادراک شده مشتریان JO - ماهنامه جامعه شناسی سیاسی ایران JA - PSI LA - fa SN - 2676-6663 AU - وطن‌دوست, تورج AU - نمامیان, فرشید AU - قبادی لموکی, تحفه AD - دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی ، واحد همدان ، دانشگاه آزاد اسلامی ، همدان ، ایران AD - گروه مدیریت ، واحد کرمانشاه ، دانشگاه آزاد اسلامی ، کرمانشاه ، ایران AD - گروه مدیریت ، واحد گنبد کاووس ، دانشگاه آزاد اسلامی ، گنبد کاووس ، ایران . Y1 - 2021 PY - 2021 VL - 3 IS - 4 SP - 517 EP - 529 KW - خدمات اینترنت بانک KW - پدیدارشناسی KW - بانک DO - 10.30510/psi.2021.303748.2274 N2 - این پژوهش با هدف توصیف تجربه زیسته ارزش ادراک شده مشتریان از استراتژی خدمات اینترنتی بانک رفاه کارگران به انجام رسید. این تحقیق از لحاظ نوع، کیفی بوده و از لحاظ رویکرد، کاربردی-اکتشافی می‌باشد. در فاز پیمایشی تحقیق و به منظور پدیدارشناسی ارزش ادراک شده مشتریان از استراتژی خدمات اینترنتی بانک رفاه کارگران، 11 نفر از مشتریان این بانک که تجربه زیسته در حوزه استفاده از خدمات اینترنتی بانک مذکور داشتند با روش نمونه‌گیری هدفمند انتخاب شدند و مورد مصاحبه عمیق قرار گرفتند. داده‌های حاصل از مصاحبه‌ها در سه مرحله تجزیه و تحلیل شدند (شناسایی مفاهیم، شناسایی مقوله‌ها، و دسته‌بندی مقوله‌ها). سرانجام، نتایج تحقیق نشان داد که ارزش ادراک شده مشتریان از استراتژی خدمات اینترنتی بانک رفاه کارگران از سه جنبه قابل توصیف می‌باشد: ارزش ادراک شده ناشی از کاهش ریسک‌؛ ارزش ادراک شده ناشی از منافع کاربردی؛ و ارزش ادراک شده ناشی از جایگاه برند بانک در ذهن مشتری. UR - https://jou.spsiran.ir/article_157836.html L1 - https://jou.spsiran.ir/article_157836_d115c1f805fa40defe2943e9470a0987.pdf ER -