نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 داﻧﺸﺠﻮی دﮐﺘﺮی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ -ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ، ﮔﺮوه ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ ، داﻧﺸﮑﺪه ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و اﻗﺘﺼﺎد ،واﺣﺪ ﻋﻠﻮم و ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ، داﻧﺸﮕﺎه آزاد اﺳﻼﻣﯽ ، تهران، اﯾﺮان
2 اﺳﺘﺎد ﮔﺮوه ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ –ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ، داﻧﺸﮑﺪه ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و اﻗﺘﺼﺎد ،واﺣﺪ ﻋﻠﻮم و ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ، داﻧﺸﮕﺎه ازاد اﺳﻼﻣﯽ ، تهران،اﯾﺮان
3 داﻧﺸﯿﺎر ﮔﺮوه ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ، داﻧﺸﮑﺪه ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و اﻗﺘﺼﺎدواﺣﺪ ﻋﻠﻮم و ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ، داﻧﺸﮕﺎه ازاد اﺳﻼﻣﯽ ،تهران ، اﯾﺮان
چکیده
کلیدواژهها