نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی دکترای مدیریت بازرگان (گرایش بازایابی) ،دانشگاه آزاد اسلامی ،واحد عجب شیر،ایران
2 استادیار،گروه مدیریت بازرگانی،واحد بناب ، دانشگاه آزاد اسلامی، بناب ، ایران
3 عضو هیات علمی ، مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی و توریسم)، دانشگاه آزاد اسلامی ،واحد عجبشیر،ایران ،دانشگاه های آلمان
4 -نویسنده چهارم : مجتبی رمضانی، استادیار،گروه مدیریت بازرگانی،واحد بناب ، دانشگاه آزاد اسلامی، بناب ، ایران
چکیده
کلیدواژهها