نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی دکترای برنامه ریزی درسی ،گروه علوم تربیتی ،واحد تربت حیدریه ،دانشگاه آزاد اسلامی ،تربت حیدریه ،ایران
2 دانشیار گروه علوم تربیتی ،واحد تربت حیدریه ،دانشگاه آزاد اسلامی ،تربت حیدریه ، ایران
3 استادیار گروه علوم تربیتی ،واحد تربت حیدریه ، دانشگاه آزاد اسلامی ،تربت حیدریه ، ایران
4 استادیار مدعو گروه علوم تربیتی ،واحد تربت حیدریه ،دانشگاه آزاد اسلامی ، تربت حیدریه ، ایران،گروه علوم تربیتی ،دانشگاه پیام نور ، ایران.
چکیده
کلیدواژهها