نویسنده = حکیمه نیکی اسفهلان
طراحی مدل تبلیغاتی موثر در بازاریابی سیاسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی(مطالعه موردی:استان آذربایجان شرقی)

دوره 5، شماره 12، اسفند 1401، صفحه 469-497

10.30510/psi.2022.362641.3992

محمدحسن صفرزاده پراپری؛ حسین قره بیگلو؛ حکیمه نیکی اسفهلان؛ سلیمان ایرانزاده؛ حسین عماری


بررسی فراترکیب خرید آنی در صنعت خرده فروشی ایران با تمرکز بر استخراج مدل

دوره 5، شماره 12، اسفند 1401، صفحه 2420-2435

10.30510/psi.2022.303072.2250

سینا نوبهاری؛ علیرضا بافنده زنده؛ حکیمه نیکی اسفهلان؛ مرتضی محمود زاده


طراحی مدل برنامه ریزی بازاریابی سیاسی

دوره 5، شماره 8، آبان 1401، صفحه 878-895

10.30510/psi.2022.313755.2595

محمدحسن صفرزاده پراپری؛ حسین قره بیگلو؛ حکیمه نیکی اسفهلان؛ سلیمان ایرانزاده؛ حسین عماری