کلیدواژه‌ها = رویکرد ترکیبی
طراحی مدل تبلیغاتی موثر در بازاریابی سیاسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی(مطالعه موردی:استان آذربایجان شرقی)

دوره 5، شماره 12، اسفند 1401، صفحه 469-497

10.30510/psi.2022.362641.3992

محمدحسن صفرزاده پراپری؛ حسین قره بیگلو؛ حکیمه نیکی اسفهلان؛ سلیمان ایرانزاده؛ حسین عماری


اثربخشی الگوی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در صنعت خودروسازی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی : شرکت ایران‌خودرو در استان آذربایجان شرقی)

دوره 2، شماره 4، دی 1398، صفحه 1096-1121

10.30510/psi.2022.337456.3347

احسان یونسی سلماسی؛ سیروس فخیمی آذر(نویسنده مسئول)؛ مرتضی محمود زاده؛ فرهاد نژاد حاجی علی ایرانی؛ حسین بوداقی خواجه نوبر