نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی دکترا رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی ،گروه مدیریت بازاریابی، دانشکده مدیریت و اقتصاد،واحد علوم و تحقیقات،دانشگاه آزاد اسلامی تهران ،ایران.
2 دانشیار و مدیر گروه مدیریت بازاریابی، دانشکده مدیریت و اقتصاد،واحد علوم و تحقیقات ،دانشگاه آزاد اسلامی تهران ،ایران.(نویسنده مسئول)
3 استاد یار و عضو هیات علمی گروه مدیریت بازاریابی، دانشکده مدیریت و اقتصاد،واحد علوم و تحقیقات،دانشگاه آزاد اسلامی تهران ،ایران.
4 استادیار و عضو هیات علمی گروه ریاضی، واحد قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی، قزوین، ایران.
چکیده
کلیدواژهها