نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، گروه مدیریت، دانشکده مدیریت اقتصاد و حسابداری، واحد تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی
2 دکتری مدیریت بازرگانی،استادیار گروه مدیریت،، دانشکده مدیریت اقتصاد و حسابداری،واحد تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی،تبریز،ایران
3 دکتری مدیریت سیستم، استادیار گروه مدیریت، دانشکده مدیریت اقتصاد و حسابداری، واحد تبریز،دانشگاه آزاد اسلامی ،تبریز،ایران
4 دکترای مدیریت دولتی، استادیار گروه مدیریت، دانشکده علوم انسانی و هنر، واحد بناب،پدانشگاه آزاد اسلامی، بناب، ایران
5 دکتری مدیریت بازرگانی، استادیار گروه مدیریت، دانشکده مدیریت اقتصاد و حسابداری، واحد تبریز،دانشگاه آزاد اسلامی، تبریز،ایران
چکیده
کلیدواژهها