نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 گروه کامپیوتر و فناوری اطلاعات، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد صفاشهر، فارس، ایران
2 گروه سیستم های اطلاعاتی، دانشگاه تکنولوژی مالزی، جوهور، مالزی
چکیده
کلیدواژهها
فروتنی, سامان, ای.ایاحد, نورمینشا, & عبدالرحمان, عزیزا. (1401). تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی درک شده بر جذابیت وفاداری کاربران در پورتال های سلامت تعاملی. ماهنامه جامعه شناسی سیاسی ایران, 5(10), 2124-2143. doi: 10.30510/psi.2022.316702.2684
سامان فروتنی; نورمینشا ای.ایاحد; عزیزا عبدالرحمان. "تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی درک شده بر جذابیت وفاداری کاربران در پورتال های سلامت تعاملی". ماهنامه جامعه شناسی سیاسی ایران, 5, 10, 1401, 2124-2143. doi: 10.30510/psi.2022.316702.2684
فروتنی, سامان, ای.ایاحد, نورمینشا, عبدالرحمان, عزیزا. (1401). 'تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی درک شده بر جذابیت وفاداری کاربران در پورتال های سلامت تعاملی', ماهنامه جامعه شناسی سیاسی ایران, 5(10), pp. 2124-2143. doi: 10.30510/psi.2022.316702.2684
فروتنی, سامان, ای.ایاحد, نورمینشا, عبدالرحمان, عزیزا. تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی درک شده بر جذابیت وفاداری کاربران در پورتال های سلامت تعاملی. ماهنامه جامعه شناسی سیاسی ایران, 1401; 5(10): 2124-2143. doi: 10.30510/psi.2022.316702.2684