نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی، گرایش بازاریابی، دانشگاه آزاد، واحد تهران شمال، تهران، ایران
2 استاد تمام تربیت بدنی و علوم ورزشی، گرایش مدیریت ورزشی، دانشگاه آزاد، واحد علوم تحقیقات، تهران، ایران
3 استاد تمام تربیت بدنی و علوم ورزشی، گرایش مدیریت ورزشی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
4 استادیار گروه مدیریت صنعتی، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اراک، اراک، ایران.
5 دانشیار تربیت بدنی و علوم ورزشی، گرایش مدیریت ورزشی، دانشگاه آزاد، واحد تهران جنوب، تهران، ایران
چکیده
کلیدواژهها