نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دﻛﺘﺮی رواﺑﻂ بین اﻟﻤﻠﻞ ، ﻋﻀﻮهیئتﻋﻠﻤﻲ داﻧﺸﮕﺎه ﺻﺪا و سیما ، تهران ، اﻳﺮان
2 داﻧﺸﺠﻮی ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﻲ ارﺷﺪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ رﺳﺎﻧﻪ ، داﻧﺸﮕﺎه ﺻﺪاوسیما، ﺗهران ، اﻳﺮان
3 داﻧﺸﺠﻮی دﻛﺘﺮی ﻋﻠﻮم ارﺗﺒﺎﻃﺎت ، داﻧﺸﮕﺎه تهران ، تهران ، اﻳﺮان
چکیده
کلیدواژهها